Eestist ja Lätist pärit naised meelitasid Miamis purjus meestelt hiigelsummasid välja

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Vene kriminaal Alec Simtšuk tunnistas end süüdi noorte Ida-Euroopa naiste värbamises, kelle ülesandeks oli joobunud meeste meelitamine Simtšuki Miamis asuvatesse baaridesse ja neid seal kulutama meelitada.

Simtšuki hinnangul teenis ta ühe aasta jooksul oma petuskeemi abil 400 000 kuni miljon dollarit (umbes 313 000 kuni 780 000 eurot), selle ohvriks langes aga vähemalt 88 meest. Eestist, Lätist ja Venemaal pärit tüdrukute sõnul pistsid nad meeste kulutatud rahast oma tasku viiendiku.

Baltimaadest ja Venemaalt kohale lennutatud «baaritüdrukud» saadeti luksushotellide lähedusse mehi varitsema. Leitud ohvrid toimetasid neiud edasi mõnda Simtšuki eraklubisse raha kulutama.

Üheks ohvriks langes ka Philadelphia TV ilmateadustaja John Bolaris, kes kahe aasta eest otsustas sõita Miami Beachi lõbutsema. Delano hotellis lähenesid Bolarisele kaks kaunist baaritüdrukut. Oma sõnul olid nad Eestist külas. Neiud tellisid shot’e, veini ja šampust ja patsutasid meest põsele.

Järgmisena meelitasid tüdrukud juba joobes Bolarise veneteemalisse ööklubisse nimega Caviar Bar. Kahe järgneva öö jooksul kulutas mees üle 43 000 dollari (umbes 33 600 eurot), et tellida krehvtiste hindadega Dom Perignon’i šampust, beluuga kaaviari ja teisi asju. Tagatipuks soetas mees veel baariseinal rippunud modernistliku naist kujutava maali, mille eest ta maksis 2480 dollarit (umbes 2000 eurot)

Simtšuki sõnul oligi tegu järk-järgulise plaaniga, mis sisaldas meeste purju joomist, kuni nad enam ei saanud aru, millele alla kirjutasid.

Just Delano sarnaste lukshotellide juures varitsesidki naised jõukaid turiste, kohtudokumentide sõnul hinnati meeste varalist seisu riiete, kellade ja jalanõude põhjal. Odavalt riides ja teiste puudujääkidega mehi kutsusid naised Miami Heraldi teatel «kondoomideks».

Kui võrgutamine oli edukalt toime pandud, saatsid naised klubi baarmenile sõnumi, käskides koht valmis seada. Kui neiud ohvriga kohale jõudsid, siis meelitasid nad meest aina uusi joogiringe välja tegema, valades aga enda alkoholi salamisi lillevaasidesse.

Simtšuk arendas säärase petuskeemi välja Lätis klubi pidades. Ka andis ta võimudele teada, et baarimenüüs kasutati sihilikult väikest kirja, lisaks valasid baaritöötajad klientide õlle sisse viina.

Mida joobunumaks mehed muutusid, seda kergem oli naistel neilt jooke välja nõuda. Tihtipeale tellisid baaritüdrukud ka kõige kallimaid joogimenüüs olevaid jooke, mis olid omakorda veel kõva juurdehindluse läbinud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles