Stockholmi kaubanduskeskuse otsus pahandas avalikkust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Rünnaku ohvrite mälestuseks toodud lilled Åhlensi kaubanduskeskuse juures.
Rünnaku ohvrite mälestuseks toodud lilled Åhlensi kaubanduskeskuse juures. Foto: JONAS EKSTROMER/TT/SCANPIX

Rootsi pealinnas asuv Åhlensi kaubanduskeskus, kus möödunud nädala reedel toimus neli inimelu nõudnud terrorirünnak, pahandas avalikkust kavatsusega pühapäeval uksed avada ja korraldada soodusmüük.

Åhlensi tegevjuht Gustaf Öhrn teatas kavatsusest reedese rünnaku järel pühapäeval uksed avada ja rünnaku käigus suitsukahjustuse saanud tooteid soodsamalt müüa klientidele saadetud veebikirjas. Ringkiri tõi kaasa pahameele kaubanduskeskuse Facebooki kontol, kus otsust nimetati häbiväärseks ja ebameeldivaks.

Öhrn vabandas ja teatas seejärel kavatsusest loobumisest. «Me soovime oma klientidelt paluda halva otsuse eest vabandust,» ütles Öhrn uudisteagentuuri TT vahendusel. Öhrni sõnul pimestas ettevõtet soov oma uksed rünnaku järel kiiresti avada.

«See oli halb otsus ja halbu otsuseid tuleb muuta. Meie kavatsus polnud selle keerulise olukorra abil raha teenida. Ma olen tõeliselt õnnetu, et seda nii tajutakse,» lisas Öhrn.

Åhlensi uksed jäidki eile suletuks. Öhrni sõnul kasutati seda päeva kaubanduskeskuses parandustööde tegemiseks ja töötajate nõustamiseks.

Tagasi üles