EASi uus ämber: Eesti reklaamlehe kaardilt unustati Türgi (8)

Kerstin Meresma
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Sotsiaalmeedia

Sotsiaalmeedias levitati täna pilti EASi reklaamvoldikust, mille eesmärk on tutvustada Eesti toiduainetetööstust Hiinas Shanghais aset leidval rahvusvahelisel messil. Voldiku Euroopa kaardilt oli kadunud aga Türgi. 

Pildi sotsiaalmeedias avaldanud isik oli uudsest Euroopa kaardist üllatunud ning talle jäi arusaamatuks, mis eesmärgil Türgi sealt kadus.

«Millised andmed on materjalil valed? Antud juhul pole küsimus õigsuses, vaid selles, kas vaataja jaoks on andmed piisavad,» kirjutas EASi Eesti ühisstendi projektijuht Mairika Haab postitust kommenteerides (postitus on nüüdseks sotsiaalmeediast kadunud).

Millised andmed on materjalil valed?

17. - 19. mail Hiinas aset leidval Toidu- ja joogisektori messil osalemist rahastab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.

EASi arendusjuht Elina Vilja: muutke pealkiri, tegu oli inimliku veaga

EASi arendusjuhi Elina Vilja vastuses Postimehele paluti kõigepealt muuta pealkirja esimest osa, lisaks lubati puudus kaardil parandada.  «Pealkiri: Palun võimalusel kustutage pealkirjas esimene osa (EASi uus ämber), tegemist ikkagi ühe inimese inimliku eksimusega,» alustas Vilja Postimehele saadetud e-kirja. 

 «Kommentaar: Tegemist on inimliku eksimusega. Tellijana kahjuks ei pannud tähele kaardi puudust ja oleme agentuuri informeerinud. Agentuur viib korrektuuri sisse ning uued failid laetakse üles veebi ja saadetakse pdf-ina ettevõtetele. Lisaks agentuur toodab omal kulul uued trükised,» lisas Vilja. 

Foto: Kuvatõmmis Facebookist

 

Kommentaarid (8)
Copy
Tagasi üles