Kuigi traditsioonilised valimisplakatid pole valimiste eel Berliini tänavapildist kuskile kadunud, on Saksamaalgi kasutusele võetud uusi meetodeid, et jõuda valimiskampaaniaga võimalikult täpselt sihtgrupini.
Tellijale
Sotsiaalmeedial on Saksamaa valimiskampaanias tähtis roll
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
15 aastat tagasi digiõiguste ja -kultuuriga tegeleva blogi netzpolitik.org asutanud Markus Beckedahli hinnangul on tänavused Saksamaa parlamendivalimised esimene kord, kui internetti ja sotsiaalmeediat kasutatakse valimiskampaania loomuliku osana ning uudseid lahendusi ei kasutata eksperimentaalsetel eesmärkidel.