Veneetsia sõlmis lepingu Coca-Colaga

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coca-Cola logo.
Coca-Cola logo. Foto: Reuters / Scanpix

Rahahädas vaevlev Veneetsia sõlmis rohkem kui kahe miljoni euro suuruse lepingu kontserniga Coca-Cola, mis lubab ettevõttel paigutada linna umbes 60 müügiautomaati.

Veneetsia linnapea Massimo Cacciari on pärast lepingu sõlmimist olnud sunnitud kummutama ärevaid kuuldusi, mille kohaselt on punavalgeid automaadid peagi igal tänavanurgal.

Cacciari kinnitas eile ajakirjanikele, et linn pole karastusjooke tootvale hiigelettevõttele «oma hinge müünud» ja tehingu tulud lähevad Veneetsia korrastamiseks.

Linnapea sõnul paigutatakse osad automaadid kanalites liiklevatele veebussidele, ülejäänud pannakse näiteks parkimisplatsidele ja mingil juhul ei hakka need rikkuma linna ajaloolisi vaatamisväärsusi.

«On ebarealistlik mõelda, et kõik linnal vajaminevad summad tuleksid annetajatelt,» nentis Cacciari.

Veneestat külastas eelmisel aastal pea 20 miljonit turisti, mis oli 30 protsenti rohkem kui aasta varem.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles