Poola päevaleht vallandas lõhkeaineartikli tõttu peatoimetaja

Lech Kaczynski lennuki õnnetuspaik.

FOTO: SCANPIX

Poola juhtiv päevaleht teatas teisipäeval, et vallandas seoses hiljutise artikliga, milles väideti, et 2010. aastal Smolenski lähistel alla kukkunud Poola presidendi lennuki rusudest leiti lõhkeainejälgi, lehe peatoimetaja ja artikli autori.

Rzeczpospolita omanik Grzegorz Hajdarowicz vabandas lehe teisipäevase numbri esilehel lugejate ees ja süüdistas juhtunus peatoimetaja Tomasz Wroblewskit ja reporter Cezary Gmyzi.

«Teatud isikute lubamatud sammud õhutasid taas kord sõda. Palun kõigilt lugejatelt andestust. Valeotsustel peavad olema ka tagajärjed,» kirjutas Hajdarowicz.

Rzeczpospolita avaldas 30. oktoobril artikli, milles väideti, et presidendi lennuki Tu-154 rusudest on avastatud lõhkeaine jälgi.

Smolenski lähistel alla kukkunud lennukis hukkus Poola tollane president Lech Kaczyński ja veel 95 inimest.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles