Hispaania väljaanne vabandas esileheküljel avaldatud foto pärast

El Paisi esiküljel avaldatud foto, mis tekitas skandaali

FOTO: SCANPIX

Hispaania ajaleht El Pais palus  eile andeks 23. jaanuaril esileheküljel avaldatud foto pärast, millel väideti olevat Kuubal vähiravi saanud Venezuela president.

Gtres Online agentuuri edastatud fotol olevat olnud hoopis üks teine isik, kirjutab BBC.

Pildil on näha Venezuela presidendi Hugo Chavezi sarnast meest haiglavoodis ning ta on hingamisaparaadi küljes.

Sellise foto avaldamine tekitas venezuelalastes raevu.

«Tegemist on võltspildiga ning presidendi üle irvitamisega,» teatas Venezuela kommunikatsiooniminister Ernesto Villegas. Tema sõnul on selle pildi puhul tegemist kaadriga Youtube`i videost, mille kvaliteet on väga halb.

El Pais on Hispaania suurim väljaanne, mida loetakse laialdaselt ka Lõuna-Ameerika riikides.

Väljaanne korjas pildiskandaali tõttu paberversiooni müügilt. Internetiväljaandes jõudis skandaali tekitanud pilt olla üsna lühikest aega.

Chavez saab pärast viimast vähioperatsiooni Kuubal järelravi. Andmed tema tervisliku seisundi kohta on olnud vasturääkivad.

Chavezist sai uuesti Venezuela president möödunud aasta oktoobris, kui ta valimised võitis.  Ametisse vannutamist on aga edasi lükatud ta halva tervise tõttu.

Opositsiooni arvates ei ole Chavez oma haiguse tõttu võimeline riiki juhtima. Samuti rõhutati, et ta on kodumaalt sageli ära.

Tagasi üles