Soome start-up Supercell jätkab Angry Birdsi tootja edulugu mängutööstuses

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Soome päritolu mängutootja Supercell mäng Clash of Clans
Soome päritolu mängutootja Supercell mäng Clash of Clans Foto: Supercell.net

Maailma ühe menukama mängurakenduse Angry Birdsi tootja Rovio kõrvale on tõusmas uus Super-Celli nimeline start-up, mis 500 000 dollarilise päevakäive juures teatas äsja ka kasumlikkusest, kirjutab Wall Street Journal.

Kaks aastat tagasi asutatud Super Celli suurimad hitid on seni olnud keskaja hõnguga strateegiamäng «Clash of Clans» ning põllumajandusmäng «Hay Day».

Edust kannustatuna kolis ettevõtte 80 liikmeline meeskond novembris suurde Helsingis asuvasse kontorikompleksi, mis varasemalt kuulus Soome raskustes mobiilitootjale Nokia.

Supercell tuli kahe tasuta hittmänguga turule eelmise aasta suvel ning praegusel hetkel asub «Clash of Titans» esimesel ning «Hay Day» kolmandal kohal Apple´i enimteenivate rakenduste edetabelis. Rakenduste käive tuleb kasutajate mängusisestest ostudest.

Vaid kaks aastat vana start-up on App Store´is oma käibelt tõusnud Silicon Valley hiiglaste Electronic Artsi, millel on veebipoes tuhandeid mänge ja Zynga, millel on App Store´is kümneid mänge, kõrvale.

Supercelli juhtide sõnul on ettevõte suutnud seni suurtest vigadest hoiduda, kuna perspektiivitute projektide arendamine on alati õigeaegselt katkestatud.

«See aga ei tähenda, et me suutsime kahe katsega kohe mõlemal korral kümnesse tabada,» ütles Supercelli 34 aastane tegevjuht Ilkka Paananen. «Tegelikult oleme me oleme väga osavad läbikukkujad.»

«Eelmisel aastal avalikustasime me kaks esimest mängu App Store´is ning mõlemad olid hitid. Tegelikult on meie edu taga aga hoopis neli mängu, millest me enne nende välja laskmist loobusime.»

Paananeni sõnul teevad mängusiseseid makseid vaid kümnendik mängijatest, kes tegelikult sponsoreerivad sellega ka ülejäänud 90 protsenti mängijatest, kes mängimise eest ei maksa.

«See on väga kasumlik ärimudel, kui seda õigesti teha,» ütles ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles