/nginx/o/2013/05/02/1726880t1h5355.jpg)
Karastusjooke tootev PepsiCo oli sunnitud uue telereklaami kõrvaldama, kuna seal olid rassistlikud stereotüübid ja naiste vastu suunatud vägivalda.
Karastusjooke tootev PepsiCo oli sunnitud uue telereklaami kõrvaldama, kuna seal olid rassistlikud stereotüübid ja naiste vastu suunatud vägivalda.
Telereklaamis tutvustati Mountain Dew jooki, vahendas BBC.
Reklaamis on näha läbipekstud naist, kes toetub karkudele. Ta on politseijaoskonnas, et tunda ära teda nüpeldanud isikut. Selleks peab ta viskama pilgu reale, kus seisavad mustanahalised mehed ja lisaks neile ka üks kits.
Kits ähvardab naise läbi peksta, kui see peaks ta politseile üles andma. Lõpuks hakkab naine hirmunult karjuma ja lonkab minema.
Üks blogipidaja nimetas räppari Tyler the Creatori idee järgi valminud reklaami «kogu reklaamiajaloo kõige rassistlikumaks videoks».
PepsiCo teates eile, et võtab kogu vastutuse reklaami põhjustatud meelepahas endale.
Reklaami näeb siit.