Peterburis on homojaht jõudnud ka piimapakkideni

Peterburis on homojaht jõudnud ka piimapakkideni

FOTO: SCANPIX

Venemaal Peterburis müüakse piima pakkides, millel on lõbus tegelane piimamees ning oli ka vikerkaar.

Seda kummalist piimapaki kujundust märkasid homopropaganda vastu võitlejad juba möödunud aasta sügisel, edastab iltasanomat.fi.

Algas mitmeid kuid kestnud uurimine, kas sellise piimapakikujunduse abil levitatakse rahva seas homopropagandat.

«Miks see piimamees on liiga lõbus ning miks on vikerkaar?» küsis Venemaa rahvusmeelse organisatsiooni Narodnõi Sobor esindaja Anatoli Artjuh.

Selle organisatsiooni arvates on Vesjolõi molotšnik (Lõbus piimamees) bränd juba iseenesest kahtlane, sest inglise keeles tähistatakse nii homo kui lõbusat sõnaga «gay». Artjuhi sõnul saab siit teha omad järeldused.

Lisaks oli selle brändi piima-, hapukoore- ja kohupiimapakkidel ka kuue värviga vikerkaar. Vene homopropaganda paljastajate sõnul on see rahvusvahelise homoliikumise tunnus ning selle piimapakil olemine on varjatud homoreklaam.

Homopropaganda vastased selgitasid, et kui piimatoodete pakkidel oleks olnud kuue värviga vikerkaare asemel seitsme värviga vikerkaar, ei oleks probleemi tekkinud. Kuus värvi aga viitavad otse homopropagandale.

Norodnõi Sobor esitas brändi Lõbus piimamees kohta avalduse Venemaa prokuratuurile ja nõudis vikeraare eemaldamist pakkidelt.

Peterburi prokuratuur uuris seda mõnda aega, kuid tõdes siis, et vikerkaare eemaldamiseks ei ole vajadust, kuna need tooted ei reklaami sodoomiat.

Sellegi poolest eemaldati Lõbusa piimamehe toodetelt vikerkaar.

Tootjafirma PepsiCo esindaja Marina Zibareva tõdes, et nad ei kummardanud homojahtijate ees.

«Tegemist oli lühiajalise kampaaniaga, kus toodete pakkidel oli vikerkaar. Pakendeid uuendatakse jätkuvalt. Uues kujunduses ei ole enam vikerkaart. Samas teame, et kuskil võib olla veel keegi, kes näeb ka kõige süütumates asjades homopropagandat,» sõnas Zibareva.

Tagasi üles