Läti «meteoriidikraater» oli Tele2 reklaamitrikk

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2 logo.
Tele2 logo. Foto: Toomas Huik / Postimees

Põhja-Lätis Mazsalaca linna lähedale tekkinud «meteoriidikraater» oli instseneering, mille sponsoriks oli mobiilside operaator Tele2, teatas firma kaubandus- ja marketingidirektor Jānis Spoģis täna õhtul pressikonverentsil.

«Meie eesmärk oli Läti rahvast inspireerida,» ütles Spoģis uudisteagentuurile LETA, vahendas ERR Uudised.

«Nagu me näeme, räägiti tänu sellele sündmusele maailmas Lätist, Läti osutus huvitavaks, ning mitte sellega, et meil on kriis, rasked ajad ja nii edasi, vaid seetõttu, et siin on juhtunud midagi loovat ja põnevat. See on ainulaadne saavutus ning osa meie kommunikatsioonist.»

«Mazsalaca meteoriit on Tele2 algatus, mis võeti ette eesmärgiga taastada Läti ühiskonna eneseusaldus ning näidata, et huvitav ja unikaalne uudis võib pälvida meedia tähelepanu nii siin kui välismaal,» ütles ta.

Spoģis kinnitas, et ettevõte kompenseerib riigile kõik kulud, mida «meteoriit» põhjustas.

Siseminister Linda Murniece nimetas esmaspäeval Mazsalaca lähedale kraatrit meenutava augu kaevanud ettevõtte sammu inimeste mõnitamiseks.

«Me arvutame praegu kokku tehtud kulutusi. Kahjuks ei saa raha kompenseerida fakti, et Tele2 mõnitas inimesi ja meie teenistusi,» ütles ta BNSile.

Ministri sõnul peab politsei otsustama, kas alustada juhtunu suhtes kriminaalasi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles