/nginx/o/2009/11/13/266076t1h36f9.jpg)
Venemaa autoturule võivad taas ilmuda sellised kaubamärgid nagu Tšaika ja Moskvitš, rääkis raadiojaamale Ehho Moskvõ tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstuse üksuse direktor Aleksei Rahmanov.
Selle stsenaariumi järgi, mis eeldab sõltumatut riiklikku tegijat, peab tootmises olema vähemalt 16-20 uut mudelit, rääkis ta Interfaxi vahendusel. Ma ei välista, et Moskvitši nostalgiaga suhtuvad inimesed võivad seda taas ostma hakata, lisas Rahmanov.
Kui rääkida Tšaikast, siis see kuulub Gorki autotehasele ja kui nad peaksid otsustama taastada selle margi tootmise, siis miks ka mitte, lisas Rahmanov.
Autode ajalugu räägib, et kaubamärki on lihtsam taastada kui nullist üles ehitada. See kinnitab suurt sümpaatiat päritolu vastu, kui kaubamärgil seda muidugi üldse on, selgitas ta.