Eile Moskva Domodedovo lennuvälja lähistel juhtunud lennuõnnetuse peamiseks põhjuseks võib olla halb nähtavus, mille tõttu meeskond kaotas orientatsiooni.
Eksperdid pakuvad Domodedovo lennuõnnetusele kahte versiooni
Teine võimalik variant on see, et tagasilennul Hurghadast Moskvasse lõppes lennukis kütus, kirjutab ajaleht
.
Esimese variandi poolt räägib see, et kuni õnnetuseni toimus lend tavapärases rütmis ja pilootidel polnud võimalikust hädamaandumisest dispetšeritega mingit juttu. Seda versiooni toetavad ka meeskonnaliikmete tunnistused.
Kütuse lõppemise versiooni poolt räägib aga see, et lennuks liinil Moskva-Hurghada-Moskva tankis TU-204 vaid üks kord.
Kommersant vahendab ühe Domodedovol töötava piloodi sõnu, kelle arvates võis lennuk valmistuda maandumiseks juba varem välja lülitatud mootoriga. Piloot viitab dispetšerile, kes viimase suhtlemise ajal meeskonnaga ei kuulnud mingit kõrvalist müra.
Niinimetatud kütuse-versiooni vastased väidavad, et kütuse nappusest oleks pidanud piloodid juba varem teatama dispetšerile, kuid eetris sellest juttu ei olnud.
Lennufirma Aviastar-TU lennundusdirektor Aleksandr Potapov välistab ka ise võimaluse, et lennukis sai kütus varem otsa, kuna oli isiklikult kontrollinud informatsiooni tankimisest ja selle ajast.
Reisilennuk TU-204, mis kuulus lennufirmale Aviastar-TU, kukkus ööl vastu eilset Domodedovo lennuvälja lähistel metsa. Lennuki pardal viibis üksnes 8-liikmeline meeskond, kellest seitse vajas haiglaravi.
Väljaande Russkaja služba novostei andmetel naasis lennuk Egiptusest ilma reisijateta sellepärast, et TU-204 autopiloot oli rikkis.