Omanikettevõte peab Maxima maine taastamist raskeks

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lilled ja küünlad Riia ostukeskuse rusude juures. 21. novembril juhtunud tragöödias kaotas seal elu 54 inimest.
Lilled ja küünlad Riia ostukeskuse rusude juures. 21. novembril juhtunud tragöödias kaotas seal elu 54 inimest. Foto: SCANPIX

Leedu jaekaubandusvõrgu Maxima mainet on 54 inimelu nõudnud poevaringu järel raske taastada, leiab Maxima omanikettevõtte juhatuse esimees.

Vilniaus Prekyba juhatuse esimees Jolanta Bivainyte oli intervjuus BNS-ile teemat kommenteerides puiklev. «Ma tõesti ei tea, kas see on üldse võimalik,» märkis ta.

Bivainyte sõnul üritab ettevõtte siiski oma mainet taastada. «Ma usun küll. Me pole seda veel arutanud, enne seda peame lahendama palju olulisemaid küsimusi. Omanikfirma juhina ei tohiks ma seda välja öelda, kuid see ei ole praegu oluline. Tegeleme sellega hiljem. Hetkel on oluline see, mida me praegu teeme, kuidas reageerime,» selgitas Vilniaus Prekyba juhatuse esimees.

Maxima Läti haru leedulasest tegevjuht Gintaras Jasinskas ütles eile, et ei kavatse end tagandada, kuna ei tunne end süüdlasena ning tagasi peaks astuma vaid need, kes ennast süüdi tunnevad. «Ma võin inimestele silma vaadata,« lausus tegevjuht.

Firma otsustas Jasinskase hiljem vallandada.

Riia Maxima ostukeskus varises kokku 21. novembril, õnnetuses sai surma 54 inimest ning veel kümned vigastada.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles