Starbucksi kohv ei vastanud prantslaste maitsele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Mari Kamps
Copy
Starbucksi logoga kruusid
Starbucksi logoga kruusid Foto: SCANPIX

USA kohvikukett Starbucks püüab viia oma tooted kooskõla prantslastega maitsega, kuna firma on teeninud Prantsusmaal kahjumit alates 2004. aastast saadik.

Starbucks müüs Prantsusmaal seni ameerikalikku kohvi suurtest kruusidest ja pakkus sinna juurde kogukaid muffineid, vahendas Reuters. Nüüd on aga kohvikukett hakanud pakkuma nn cafe gourmand-stiilis väikest espressot koos kolme õhukese küpsetisega.

«Meie siin Prantsusmaal ei joo päev läbi kohvi ja maitsekohv pole üldse osa meie kultuurist,» rääkis konsultatsioonifirma Gira Conseil juht Bernard Boutboul.

Starbucks peab oma menüü muutma gallialastele meelepärasemaks, kui tahab Prantsusmaal edu saavutada, lisas ta.

Starbucksil on Prantsusmaal 54 kohvikut, mille aastane läbimüük on kokku 55 miljonit eurot. Esimest korda teenis firma seal kasumit 2009. aasta viimases kvartalis.

Ka teised tüüpilised Ameerika kaubamärgid (Domino’s Pizza ja McDonald’s) on astunud sarnaseid samme.

Märksõnad

Tagasi üles