Vastavalt Prantsusmaa ülemkohtu otsusele liigitub kõrgetel kontsadel auto juhtimine liikluseeskirja selle punkti rikkumiseks, mille kohaselt peab juht olema võimeline mugavalt ja viivitusteta läbi viima vajalikke manöövreid.
Kõrgetel kontsadel auto juhtimine liigitub Prantsusmaal liiklusrikkumiseks
Kõnealune otsus puudutas Korsikalt Bastiast pärit naisjuhti. Kohus jõudis järeldusele, et ühe inimese surma ja sohvri vigastusega lõppenud õnnetuse eest ei pea kindlustusfirma hüvitist maksma, sest rooli taga istunud naine kandis sobimatuid jalatseid.
Le Figaro kohaselt kaotas kõnealune sohver 2002. aastal libedal teel kontrolli auto üle ja põrkus kokku vastassuunavööndis sõitnud masinaga. Kokkupõrkes hukkus seitsmeaastane tüdruk, tõsiselt sai viga veel kolm ja kergemalt seitse inimest.
Politseiraporti kohaselt muutis olukorda märkimisväärselt hullemaks asjaolu, et auto roolis olnud naise kingakonts jäi pedaalide vahele kinni.
Kohtuotsuses toodi välja ka see, et juht kuulas õnnetuse juhtumise ajal veel raadiot, rääkis kaasreisijatega ja tegi suitsu. Tema seitsmest kaasreisijast viis, kellel vanust 4-15 aastat, istusid tagaistmel ning keegi polnud kinnitatud ei lapsetooli ega turvavööga.
Maanteevägivalla Vastase Liiga president Chantal Perrichon süüdistas politseid siiski seksismis. «Mida teinuks nad siis, kui sellel kohal olnuks mees?» päris ta ajalehe Le Monde teatel.