Uuring: soomlasi ei huvita kallihinnalised parfüümid

, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kallid parfüümid jätavad soomlasi ükskõikseks.
Kallid parfüümid jätavad soomlasi ükskõikseks. Foto: Corbis/Scanpix

Tuntud kaubamärgid nagu Chanel, Calvin Klein, Boss ja Dior jätavad soomlased külmaks, nemad eelistavad kulutada raha kallihinnaliste parfüümide asemel teiste kosmeetikatoodete peale.

Värskest uuringust nähtub, et kui kulutused kosmeetikatoodetele kasvasid mullu kaks protsenti 420 miljoni euroni aastas, siis parfüümidele kulutatakse endiselt sama palju kui 1990ndatel, vahendab Yle.

Keskmine soomlane kulutab aastas erinevatele kosmeetikatoodetele umbes 170 eurot, kuid vaid umbes viis protsenti sellest kulub lõhnaõlide peale.

Keskmine eurooplane kulutab parfüümidele aastas umbes kolm korda rohkem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles