Kroonprintsess Victoria pulmade kajastus on Rootsi jaoks nagu 80 miljoni euro suurune tasuta reklaamikampaania. Televisiooniülekanded abiellumisest annavad poole sellest summast ja trükimeedia teise poole, arvutas Soome ajaleht Kauppalehti Helsingin Sanomate vahendusel.
Kauppalehti: kuninglikud pulmad on Rootsi jaoks 80 miljoni euro eest tasuta reklaami
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Numbrid põhinevad võrdlusel Taani 2004. aasta kuninglike pulmade majandusliku mõjuga.
Pulmadega seotud esemete ja teenuste müük võib tõusta 250 miljoni euroni. Paljusid tooteid on nii Rootsis kui välisriikides müüdud juba talvest saadik.
Lisaks selle ennustasid hotellide, restoranide ja kaupmeeste ühenduste esindajad, et pulmad suurendavad Stockholmi hotellide käivet 10 miljoni euro võrra, sama käib ka restoranide ja jaekaubanduse kohta.