Teistelt töökaaslastelt kuuldu põhjal oli firmal aga kõige enam probleeme tellimuslendude või näiteks jalgpallifänne täis lennukitega. Eriti viimaste seas, aga mõnikord ka niisama liiga ülbeks läinud reisijate puhul tuli tõesti ette olukordi, kus keegi läitis sigareti keset salongi.
Kuigi lennukites üldiselt suitsetada ei tohi, on tualettruumides enamasti endiselt olemas tuhatoos. Seejuures näiteks USA föderaalne lennundusamet lausa nõuab jätkuvalt, et tuhatoosid oleks olemas – käsu taga on üks 1973. aasta lennuõnnetus, mille põhjustas valesse kohta visatud koni tekitatud säde. Nii on pragmaatiliselt hinnatud, et tõenäoliselt leidub alati inimesi, kes keeldudest ei hooli ning üritavad siiski lennukis suitsu teha, pigem siis juba tagada ka reisijate ohutus.
Karistused
• Lennu ajal saab personal reisijat vaid korrale kutsuda, paluda tal teisi reisijaid häiriv tegevus lõpetada ning vajadusel konfiskeerida häirivad esemed.
• Kui reisija keeldub pardameeskonna korraldusi täitmast ja käitub allumatult, kutsutakse talle sihtkoha lennujaama vastu korrakaitsjad, kes tegelevad reisijaga juba vastavalt riigi seadustele.
• Lennufirma korraldusi eiranud reisija võidakse kanda ebasoovitavate reisijate nimekirja.
• USA lendudel koheldakse suitsetajat sageli ka kui võimalikku muude rikkumiste toimepanijat, kes püüab meeskonna tähelepanu kõrvalise tegevusega hõivata. Sellest hoolimata on USAs viimasel viiel aastal tabatud kokku ligi 700 lennukis suitsetajat.
• Lennuki inventari, näiteks suitsuandurite lõhkumise eest on ette nähtud kopsakad, tuhandetesse eurodesse ulatuvad trahvid. Samuti kehtivad trahvid teiste reisijate ohustamise eest, mille alla ei käi loomulikult mitte ainult nende hingamisteede kahjustamine, vaid ka oht, mille tekitavad sädemed lennuki pardal ja rikutud suitsuandurid.
• 2009. aastal määrati Saudi Araabias siselennul suitsetanud ja lennuki meeskonna korraldustele vastu hakanud sudaanlasele karistuseks 30 piitsahoopi.