Lõuna-Korea lennuki õhkutõus hilines pähklite serveerimise tõttu

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Lõuna-Korea lennufirma Korean Air vabandas reisijate ees pärast seda, kui ettevõtte esimehe tütar käskis salongipersonali juhil pähklite valesti serveerimise tõttu lennukist lahkuda.

Lennuk oli teel New Yorkist Lõuna-Korea Incheoni sadamalinna. Õhusõiduk pöördus väravasse tagasi, sest firma teeninduse eest vastutav Cho Hyun-ah käskis salongipersonali juhil sõidukist lahkuda. Lennuk väljus vahejuhtumi tõttu plaanitust 20 minutit hiljem.

Ettevõte kinnitas lennuki hilinemist pähkliintsidendi tõttu, kuid rõhutas, et salongipersonali juhi lahkuma sundimise otsuse tegi vanempiloot.

Cho (40) on ettevõtte Korean Air Lines Co. juhi Cho Yang-ho vanim tütar. Firmas töötavad ka Cho Hyun-ah kaks last.

Lõuna-Korea valitsuse sõnul asutakse uurima kas Cho rikkus lennunduse turvalisust puudutavaid seadusi.

Ettevõtte kõneisiku sõnul oli protseduurireeglite eiramise eest personali noomimine Cho Hyun-ah jaoks loomulik.

Salongimeeskond peab esimese klassi reisijatele pakkuma pähkleid.

Pähkleid tuleb serveerida kandikul, ent sel korral pakuti neid pakist.

Juhtum tekitas Lõuna-Koreas suure pahameeletormi ühiskonnas, kus ärimaailmas domineerivad peamiselt perekondlikel sidemetel põhinevad konglomeraadid, mida tuntakse ka chaeboli nime all.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles