Briti mobiiltelefonikett: küberrünnak võis hõlmata 2,4 miljonit klienti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Nn
Nn Foto: SCANPIX

Briti mobiiltelefonikett Carphone Warehouse teatas, et kompaniid tabanud küberrünnakus võidi ligi pääseda kuni 2,4 miljoni kliendi isiklikele andmetele.

Kompanii ütles, et kolmapäeval avastatud rünnaku korraldajad võisid saada klientide nimed, aadressid, sünnikuupäevad ja pangaandmed. Lisaks võisid kurjategijad saada ligipääsu kuni 90 000 kliendi krüpteeritud krediitkaardiinfole.

Dixons Carphone Groupi tegevjuht Sebastian James ütles, et kompanii teavitab igaüht, keda rünnak võis mõjutada. Kompanii alustas uurimist ning on rakendanud uusi turvameetmeid selliste rikkumiste ärahoidmiseks tulevikus, lisas ta.

Dixons Carphone tegutseb umbes tosinas Euroopa riigis, nende seas Suurbritannias, Iirimaal ja Saksamaal.

Tagasi üles