Esimest korda ajaloos on itaallaste prosecco tõusnud brittide lemmikvahuveiniks, olles ette rebinud prantslaste šampusest, näitab uuringufirma IRI analüüs.
Vahuveinide duell: itaallased rebivad prantslastest ette
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aasta algusest juuli keskpaigani kasvas prosecco müük brittide juures 72 protsenti. «Prosecco on moekas jook, mis pakub odavamat ja suurepärase kvaliteediga alternatiivi šampusele,» selgitas IRI alkohoolsete jookide analüütik Toby Magill. «Pole ime, et nüüd edestab ta šampust nii müügi väärtuselt kui mahult ning seda eelistatakse pulmades šampusele. Sellest on kiiresti saamas rahva suvine lemmikjook.»
Šampuse müük kasvas samas vaid 1,2 protsenti.
Kahe tuntuma šampusebrändi – Lansoni ja Moëti – müüginumbrid kasvasid siiski rohkem. IRI hinnangul näitab see, et tarbijad pöörduvad rohkem ära just vähemtuntud šampuste juurest.