Ollila otsib Soomele brändi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Mari Kamps
Copy
Jorma Ollila
Jorma Ollila Foto: SCANPIX

Nokia ja Shelli juhatuste esimees Jorma Ollila hakkab juhtima komisjoni, mille ülesandeks on töötada välja Soome brändi.


Soome märgi idee on tugevdada konkurentsivõimet ja firmade tegutsemiseeldusi, hankida juurde välispoliitilist mõjuvõimu, suurendada turismi ja tõsta investorites huvi Soome vastu.

Jorma Ollila nimetamine brändikomisjoni etteotsa oli välisminister Alexander Stubbi teene, vahendas Helsingin Sanomat.

Soome kui märgi tugevdamine on peaminister Matti Vanhaneni valitsusprogrammi üks eesmärkidest.

Brändiarendajate tegevusaeg kestab 2010. aasta lõpuni. Kogu ettevõtmise taga on välisministeeriumi juhitav Finland Promotion Board, mille eesotsas on ministeeriumi osakonnajuhataja Petri Tuomi-Nikula.

Kokku kuulub komisjoni 18 inimest, kes esindavad erinevaid elualasid.

Jorma Ollila oli aastatel 1999-2006 mobiiltelefonidetootja Nokia peadirektor ja juhatuse esimees. Alates 1. juunist 2006 jätkab ta Nokias juhatuse esimehena. Samast ajast kuulub ta naftakompanii Shelli juhatusse, olles selle esimees.

Märksõnad

Tagasi üles