Kogalõmavia endine stjuuard: mu isa nägi lennukatastroofi ette

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Kogalõmavia Airbus A321
Kogalõmavia Airbus A321 Foto: SCANPIX

Venemaa lennufirma Kogalõmavia endine stjuuard Oleg Jermakov rääkis meediale, et üks nädal enne õnnetust sai ta oma isalt hoiatuse ja lahkus töölt.

Jermakov töötas nimetatud firmas kaks ja pool aastat, edastab Tšehhi väljaanne cz.sputniknews.com

«Tundsin kõiki õnnetuslennuki pardal olnud meeskonnaliikmeid, teadsin, kuidas see lennuk töötab, sest olin sellega lennanud mitu korda. Lennuplaani järgi pidin ma olema 31. oktoobril Sharm el Sheikhist Peterburi tagasilennul, kuid nädal enne seda andsin lahkumisavalduse. Mul olid selleks isiklikud põhjused, eelkõige minu isa. Ta nägi õudusunenägu lennukatastroofist,» meenutas endine stjuuard.

Jermakovi sõnul ütles isa talle, et kui ta läheb 31. oktoobril talle plaani kohaselt ette nähtud lennule, siis ta hukub.

«Uskusin isa sõnu, sest ta oli väga tõsine ja soovitas mul töölt lahkuda,» meenutas venelane.

Jermakovi sõnul oli alla kukkunud Airbus A321 pardameeskond väga professionaalne ning teenindus kõrgel tasemel.

«Tundsin õnnetuslennuki piloote isiklikult, nad olid kogenud lendurid ja selles ei saa kahelda. Kui saaksin, siis usaldaksin uuesti oma elu nende kätte,» nentis venelane.

Lennufirma Kogalõmavia lennuk Airbus A321 oli möödunud laupäeval, 31. oktoobril teel Egiptusest Sharm el Sheikhist Venemaale Peterburi, kui 23 minutit pärast õhkutõusmist Siinai poolsaarel alla kukkus.

Pardal oli 217 reisijat ja seitse meeskonnaliiget, kes kõik hukkusid.

Egiptuse ja Venemaa võimude teatel alustati surnukehade transportimisega Egiptusest Venemaale. Samuti leiti lennuki mustad kastid, mille sisu analüüsitakse.

Äärmusrühmitus Islamiriik teatas, et kättemaksuks Venemaa tegevuse eest Süürias lasid nad selle lennuki alla, kuid Vene ja veel mitme teise riigi lennunduseksperdid kahtlevad selles väites.

Tagasi üles