Suurbritannias tuli müügile uus päevaleht

Värske lehelugeja Londonis.

FOTO: SCANPIX

Suurbritannias tuli täna müügile esimene uus ülemaaline päevaleht viimase 30 aasta jooksul, The New Day lubab tõestada, et trükiajakirjandus võib ka internetiajastul õitseda.

Kirjastushiiu Trinity Mirror uue päevalehe esiküljel on lugu oma vanemate eest hoolitsevatest lastest ja peaminister David Cameroni kolumn Suurbritannia Euroopa Liitu jäämise toetuseks.

The New Daily kinnitab, et lehe ainulaadne formaat aitab tal netiajastul ellu jääda.

«Muidugi oleksime sõgedad, kui tooksime turule lihtsalt uue lehe. Kuid me ei ole seda,» kinnitas toimetus juhtkirjas. «Jah, meil on uudised ja me oleme paberil. Kuid sellega sarnasused ka lõpevad. Me ei ole lihtsalt uus leht.»

Cameron hoiatas oma kommentaaris Brexitiga seotud tundmatuse eest ning lisas: «See on uus päev («The New Day»). Uus päev, mil kolm miljonit inimest läheb tegema tööd, mis on seotud Briti kaubavahetusega Euroopaga.»

35-55-aastastele lugejatele suunatud leht lubab olla vaba poliitilistest eelistustest, keskenduda halbade uudiste kõrval ka headele ning avaldada meestele ja naistele mõeldud lugusid traditsiooniliste eraldi sektsioonide asemel läbisegi.

40-leheküljelist päevalehte jagati täna tasuta, kahe nädala jooksul maksab leht 25 penni (0,32 eurot) ja pärast seda 50 penni.

Tagasi üles