New York Times hakkab tellijatele viima koju toiduaineid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Kriisis vaevelnud USA väljaanne New York Times arendab uut teenust, hakates sellest suvest oma tellijatele koju viima toiduaineid.

Väljaanne alustas maitse- ja toiduainete müügiga oma erileheküljel NYT Cooking, kust saab osta toidutegemiseks vajaliku, edastab Bloomberg.

Väljaanne arendab uut teenust koostöös idufirmaga Chef´d, mille töötajad edastavad tellitud kauba tellijale 48 tunni jooksul.

New Yorki Times ja Chef´d jagavad saadava tulu omavahel.

«Meie lugejad veedavad üsna palju aega kodus kokates, seega saame neid abistada, viies kõik vajaliku söögitegemiseks neile koju kätte,» teatas New York Timesi marketingijuht Alice Ting.

NYT Cooking leheküljel on selle vanemtoimetaja Sam Sifoni andmetel ühes kuus umbes seitse miljonit aktiivset kasutajat ja sealt saab leida ligikaudu 17 000 toiduretsepti.

USAs on viimasel aastal tekkinud mitmeid idufirmasid, mis pakuvad teatud klassikaliste ja levinud roogade kodus valmistamiseks eelnevalt kokku pandud maitse- ja toiduainepakke.  

New York Timesil on kogu maailmas 1,3 miljonit võrgulehekülje tellijat, kuid paberleht on seni suures kahjumis.

Selle aasta jaanuarist märtsini sai see väljaanne paberlehe tõttu umbes kümme miljonit dollarit kahju.

New York Timesi omanikud on otsinud viise, kuidas «vee peale jääda» ning viimastel aastatel on hakatud tegelema ka live-konverentside korraldamisega, avatud on veiniklubi ja e-pood.

Väljaandel on ka reisiklubi Times Journeys, mille kaudu saab külastada eksootilisi paiku nagu Iraan ja Kuuba ning reisigiidideks on selle väljaande väliskorrespondendid.

New York Timesi ja Chef´d poolt pakutavad toidukomplektide hinnad jäävad 19 ja 39 dollari vahele.

Tagasi üles