Uudisteagentuur Reuters edastas viitega Egiptuse väljaandele Al-Ahram, et EgyptAiri AirbusA320 mootoritega ei olnud probleeme ega esinenud ka teisi tehnilisi vigu, kui lennuk Pariisi Charles de Gaulle`i lennuväljalt 18. mai hilisõhtul kell 23.09 õhku tõusis.
Reuters: Egiptuse õnnetuslennuki mootorid olid enne õhkutõusmist korras
Egiptuse leht avaldas oma internetiväljaandes õnnetuslennuki tehnilise blogi andmed, mille kohaselt lennuki kõik süsteemid toimisid.
Lennuk edastas blogisse 11 automaatset elektroonilist sõnumit nii pärast mootorite käivitamist, Pariisis Charles de Gaulle`i lennuväljalt õhku tõusmist kui lennu ajal.
Esimesed kaks sõnumit teatasid mootorite töökorras olekust. Järgmine automaatteavitus oli mitu tundi hiljem ja selles oli, et kaaspiloodi poole jääva akna juures on temperatuur tõusnud.
Lennuk edastas automaatselt veel kolme minuti jooksul sõnumeid süsteemide kohta enne kui radariekraanilt kadus.
Mitmed uudisteallikad teatasid pärast õnnetust, et Airbus A320 süsteem teatas vahetult enne õnnetust ka ootamatust suitsust.
EgyptAiri lend MS804, mille pardal oli 66 inimest, kadus 19. mai varahommikul umbes kell 2.45 radariekraanilt kui lendas Vahemere kohal Kreeka Karpathose saare lähistel.
Õnnetuse põhjus ei ole veel teada, kuid ei välistata ka terrorirünnakut.
Egiptus koos Kreeka, Prantsusmaa ja Ühendkuningriigigiga otsib Vahemerest lennuki vrakki ja musti kaste, mille abil saab andmed pardal toimunu kohta.
Seni on leitud lennuki osi, reisijate pagasid ja inimjäänuseid.
Egiptuse ja Prantsusmaal on toimunud mitmeid selles õnnetuses elu kaotanute mälestussündmusi.