Breitbart kaotab firmade reklaamitoetust (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Donald Trumpi strateegiaülem ja endine Breitbarti juht Steve Bannon.
Donald Trumpi strateegiaülem ja endine Breitbarti juht Steve Bannon. Foto: Olivier Douliery/SIPA/Scanpix

Väidetavalt on paremäärmuslaste häälekandjaks nimetatud Breitbarti internetileheküljel reklaamidest loobunud juba üle 1250 firma, vahendab The Independent.

Grupi Sleeping Giants juhitud kampaania käigus utsitatakse firmasid paremäärmuslikku uudistesaiti boikoteerima. Viimati ühinesid juba reklaampinnast loobunud firmadega ka Audi, Visa, T Mobile ja Lufthansa.

Liikumine Sleeping Giants tegeleb Twitteris Breitbartis reklaamipinda ostvate firmade häbistamisega, postitades jäädvustusi nende reklaamidest Breitbarti lehel Twitterisse. Liikumise andmetel on reklaami ostmisest loobunud üle 1250 firma.

Kuna reklaampindasid ostetakse tihti kolmandate osapoolte vahendusel, ei ole firmad tihti teadlikud, kus nende reklaamid ilmuvad.

Väljaande maine on viimasel ajal alla käinud, paljuski on selles süüdi Donald Trumpi strateegiaülema ja endise Breitbarti juhti Steve Bannoni vastuoluline isiksus ja otsused presidendi nõustamisel.

Tagasi üles