/nginx/o/2017/04/18/6561921t1h8bab.jpg)
Kui seni tuli Soome postiljonidel lisaks postiveole käia klientide juures muru niitmas või lund lund rookimas, siis nüüd on nende töö andmete kogumine.
Kui seni tuli Soome postiljonidel lisaks postiveole käia klientide juures muru niitmas või lund lund rookimas, siis nüüd on nende töö andmete kogumine.
Möödas on need ajad, kui postiljoni ülesanne oli posti koju toimetada, kirjutab Yle. Soome Post varustas oma töötajad andmete kogumisseadmetega. Nende seadmete abil hakkavad postiljonid oma igapäevasel ringil koguma infot, näiteks kütusehindade kohta. Nii näiteks on kirjakandjad kogunud infot konkurentide hindade kohta kütusemüüjale ABC.
Postifirma sõnul nad praegu infot ei kogu, kuid on püüdnud seda teha eelnevalt. «Andmete kogumine on midagi, mida me võiksime tulevikus teha, kasutades meie üleriigilist võrku,» rääkis Soome Posti asepresident Timo Anttila. Ta lisas, et praegu tegeleb postifirma uue ärimudeli väljatöötamisega.
Hiljuti hakkas postifirma lisaks tavateenustele pakkuma muruniitmise ja eakate hooldamise teenust.