Nokia on teistest peajagu üle

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Nokia uue põlvkonna mobiilside seadmed
Nokia uue põlvkonna mobiilside seadmed Foto: Egle Merbach/Tele2

Nokia on endiselt peajagu üle teistest Soome kaubamärkidest, selgub Suurbritannia ettevõtte Brand Finance uuringust.

Nokia on endiselt kõige väärtuslikum kaubamärk Soomes. Liftide ja eskalaatorite tootja Kone  on teisel kohal ning Kesko jaekaupluste kett trügis neljandalt kohalt kolmandale, vahendab Yle.

«Mõned inimesed võivad selle peale üllatuda, võttes arvesse Nokia raskusi nutitelefonide turul. Kaubamärgi tagasitulek on aga edulugu,» märkis Brand Finance´i kommunikatsioonijuht Maria Temporal.

Brittide hinnangul on Nokia kaubamärk väärt 4,4 miljardit eurot, seda on 2,8 miljardi jagu rohkem kui aasta tagasi. 2008. aastal oli Nokia kaubamärk väärt aga 22,5 miljardit eurot.

Kone kaubamärgi väärtuseks peeti 1,5 miljardit eurot ning teiste väärtust mõõdeti sadades miljonites. 

Soome ettevõtetest kaotas oma väärtust kõige rohkem Valio, mille kukkumise taga olid nii Vene saktsioonid, süüdistused ebaausas konkurentsis ning piimatoodete ülepakkumine maailmaturul.

Tagasi üles