Google on välja selgitanud, et Vene agendid kulutasid reklaamidele kümneid tuhandeid dollareid eesmärgiga levitada Google toodete, teiste seas YouTube'i ning otsingumootoriga, Gmaili ja reklaamvõrgustiku DoubleClick kaudu desinformatsiooni, ütlesid tundmatuks jääda soovinud isikud.
Google'i avastus on oluline ka selle poolest, et reklaamid ei tundu olevat pärit samast Kremliga seotud trollifarmist, mis ostis reklaame Facebooki. See viitab, et Venemaa katsed levitada netis desinformatsiooni võivad olla ulatuslikumad kui seni kindlaks tehtud.
Google on seni üritanud Venemaa sekkumist oma platvormidel alatähtsustada. Septembris ütles Google'i esindaja Andrea Faville Washington Postile, et firma jälgib pidevalt oma poliitika rikkumisi või kuritarvitusi ega ole näinud oma platvormidel seda tüüpi reklaamikampaaniat.