KOHALIK VAADE. Kas piiblivärsid on alkoholireklaam? Leedu ootab vastust (15)

Vaidas Saldžiūnas
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Kui keegi peaks valima 2018. aasta kõige mõttetuma ameti, on Leedul juba praegu, aasta hakul ette näidata tugev kandidaat. Selle ameti pidaja tööülesandeks on ajalehekülgede lõikamine, et eemaldada sealt alkoholireklaam.

Nii absurdsena kui see ka ei kõla, on tegu päris töökohaga, mida Leedu ajakirjade kirjastajad nüüd pakuvad. Inimesed istuvad kääridega laua taga ja lõikavad Economistist, Vogue’ist, Harper’s Bazaarist, National Geographicust või mõnest teistest tuntud ajakirjast välja kõik reklaamid, millel kujutatakse alkohoolseid jooke.

Sellised äärmuslikud meetmed on kirjastajate enesetsensuur, et ühildada välisväljaannete sisu 2018. aasta 1. jaanuarist Leedu ravimi-, tubaka- ja alkoholikontolli ameti (DTACD) kehtestatud karmide piirangutega.

Kommentaarid (15)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles