Venemaa avalikkustas 2017. aasta novembris pärast pikka otsustusprotsessi uue versiooni oma riiklikust brändilogost.
Vaata ja võrdle: Vene brändilogo Eesti rändrahnu vastu (9)
2015. aastal käivitasid Venemaa turismiagentuur ja Vene brändiagentuur võistluse, millele esitati 480 tööd. Kokku pandud komitee valis kümme tööd, mis pandi avalikule hääletusele ning kolm enim hääli saanud pääsesid edasi järgmisesse vooru.
Võitja kuulutati välja läinud aasta novembris ja selleks osutus logo, mille kujundasid Vladimir Lifanov, Ilja Lazutšenkov, Jegor Misnik, Denis Schlesberg ja Erken Kagarov.
Logo on inspireeritud Vene ajaloo ühest vähem tuntud 1913. aastal tekkinud kunstisuunast supermatismist, mille jooni järgides loodi abstraktne versioon Venemaa geograafilisest pinnast.
Eesti palju kära tekitanud rändrahnu kujutav brändilogo avalikustati läinud aasta alguses. Eesti brändi uuendamise protsessi algatasid 2014. aasta lõpus ettevõtjad eesotsas Toiduainetööstuse Liiduga, kes vajasid tuge Eesti ning Eesti ettevõtete tutvustamisel maailmas. Nende hinnangul oli eelmine Eesti bränd Welcome to Estonia suunatud põhiliselt turismisektori reklaamimiseks.
Brändi loomine läks maksma ligi 200 000 eurot. Selle loojaks oli Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) all tegutsev disainimeeskond.