Prantsuse võimud uurivad mürgli põhjustanud Nutella allahindlust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Intermarché reklaam Nanterre'i tänavatel kuulutab, et Nutella on poes saadaval 70-protsendilise allahindlusega. Suur tung maiuse ostmiseks põhjustas mitmes kohas Prantsusmaal poes vägivaldseid stseene.
Intermarché reklaam Nanterre'i tänavatel kuulutab, et Nutella on poes saadaval 70-protsendilise allahindlusega. Suur tung maiuse ostmiseks põhjustas mitmes kohas Prantsusmaal poes vägivaldseid stseene. Foto: ROMUALD MEIGNEUX / SIPA / SCANPIX

Eelmisel nädalal võis Prantsusmaa supermarketites näha enneolematut vaatepilti: poeketi Intermarché otsus hinnata alla prantslaste lemmikmaius Nutella pani kliendid trügima ja tõuklema, üksteisele hoope jagama ning isegi üksteist juustest tirima.

Prantsusmaa jaoks ebatavaline ostuhullus on nüüd rahandusministeeriumi soovil uurimise all, sest riigi seadused reguleerivad rangelt, kui suuri soodustusi tohivad jae- ja hulgimüüjad väljaspool hooajalisi allahindlusi teha. Nutella oli Intermarché kauplustes eelmisel nädalal tavalisest 70 protsenti odavam – 950-grammine purk maksis 4,50 euro asemel 1,40 eurot.

Prantsuse tarbijakaitseameti teatel peab uurimine välja selgitama, kas allahindlus oli seaduse mõistes lihtsalt soodushinna pakkumine klientidele või saab seda lugeda dumpinguks, vahendas BBC.

Tagasi üles