Riia maksumaksjate miljonid kuluvad meeri enesereklaamiks (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Riia linnapea Nils Ušakovs 2014. aasta parlamendivalimistel häält andmas.
Riia linnapea Nils Ušakovs 2014. aasta parlamendivalimistel häält andmas. Foto: INTS KALNINS/REUTERS/Scanpix

Viimase kolme aasta jooksul on Riia linnapea kulutanud enam kui kaheksa miljonit eurot maksumaksja raha enesereklaamiks eetriaja ostmisele, võimuparteiga seotud noorteühenduste liikmete palkamisele ja sotsiaalvõrgustikes oma isiku propageerimisele.

«Tere õhtust. Suvi on möödas ja me alustame uut hooaega, mil teil on võimalik küsida küsimusi otse minult endalt,» alustas Riia linnapea Nils Ušakovs Youtube’i keskkonnas saadet «Küsimused otse Ušakovsile». Ruum on kujundatud nagu telestuudio ja küsimustele vastava linnapea taustal laiub Riia siluett.

Pealtnäha tundub, et otsene suhtlemine valijatega on osalusdemokraatia parim näide. Tegelikult on see ettevõtmine suures osas aga mäng peeglitega. 14 analüüsitud saatest ilmnes, et üks kolmandik küsimuse esitajatest kas ei eksisteerinud füüsiliselt üleüldse või olid seotud võimuparteiga Koosmeel, mida Ušakovs juhib.

Tagasi üles