Viimase kolme aasta jooksul on Riia linnapea kulutanud enam kui kaheksa miljonit eurot maksumaksja raha enesereklaamiks eetriaja ostmisele, võimuparteiga seotud noorteühenduste liikmete palkamisele ja sotsiaalvõrgustikes oma isiku propageerimisele.
Tellijale
Riia maksumaksjate miljonid kuluvad meeri enesereklaamiks (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Tere õhtust. Suvi on möödas ja me alustame uut hooaega, mil teil on võimalik küsida küsimusi otse minult endalt,» alustas Riia linnapea Nils Ušakovs Youtube’i keskkonnas saadet «Küsimused otse Ušakovsile». Ruum on kujundatud nagu telestuudio ja küsimustele vastava linnapea taustal laiub Riia siluett.