Eurowings värbab Tinderist lendureid ja stjuardesse

Puhkaja Eurowingsi lennuki taustal Kölni lennujaamas.

FOTO: WOLFGANG RATTAY / REUTERS / Scanpix

Kuigi internetist töötajate otsimine on tänapäeval tavaline, siis on Saksa lennufirma Eurowings astunud uuendusliku sammu ja otisb töötajaid – nii lennusaatjaid kui ka piloote – kohtingurakendusest Tinder.

Kampaania tarbeks on lennufirma loonud tutvumisäpis endale konto, mis sarnaneb igale teisele kasutajale. Oma huvi ülesnäitamiseks tuleb ekraanil lihtsalt sõrmega paremale libistada ja nähtavale ilmub täiendav info töö kohta ning link kandideerimiseks.

Tinderis töötajaid otsides loodab Eurowings eelkõige äratada huvi 25–35-aastastes inimestes.

Saadaval on nii osalise kui täistööajaga ametikohad, millele Tinderi kasutajaid meelitatakse hea palga, haiguskindlustuse ning lühi- ja pikamaalendude töötajate võrdse kohtlemisega.

Kuigi kohtingurakendusest töötajate otsimine on täiesti uus samm, on Eurowings varem juba edukalt kasutanud värbamiseks Facebooki ja Twitterit – viimastel kuudel on sotsiaalmeedia abiga leitud 2000 uut töötajat.

Uusi töötajaid otsib Eurowings seepäerast, et käimas on aktiivne laienemine. Sellel suveks peaks firma hakkama lendama 185 lennukiga ning tuleval aastal juba 200 lennukiga.  

Tagasi üles