Briti meedia järelevalveamet alustas RT suhtes seitse juurdlust

RT logo.

FOTO: Chris Radburn/PA Wire/PA Images/Scanpix

Briti meedia järelevalveamet Ofcom algatas seitse eri juurdlust Vene uudistekanali Russia Today suhtes, rõhutades, et uurimise vajadus kasvas märgatavalt pärast endise Vene luuraja Sergei Skripali mürgitamist.

«Ofcom algatas täna seitse eri juurdlust uudiste ja päevakajaliste saadete vajaliku erapooletuse suhtes uudistekanalil RT,» teatas Briti ametkond avalduses.

RT ülekandeõiguste omanik, Venemaa riiklikult rahastatud TV Novosti, pole sisu poolest ületanud piire, võrreldes teiste ringhäälingufirmadega, teatas Ofcom. «Sellest hoolimata, alates Salisbury sündmustest, oleme täheldanud RT teenuse programmide arvu märkimisväärset kasvu, mida me peame vajalikuks uurida Ofcomi ringhäälingureeglite võimalike rikkumiste tõttu,» lisati.

Juurdlus keskendub saadetele, mis kanti telekanalil üle 17. märtsist kuni 16. aprillini.

Ofcom on volitatud kehtestama trahve ning tühistama ülekandeõigused kinnitust leidnud rikkumiste korral.

Endine Vene luuraja Sergei Skripal ja tema tütar Julia leiti 4. märtsil Inglismaal Salisbury linnas teadvusetult pingilt. London süüdistab Venemaad Skripalide mürgitamises närvimüõrgiga ja suurriikide vahel on puhkenud diplomaatiline kriis.

Tagasi üles
Back