Kahe Hiina kiirrongi kokkupõrkes, mis nõudis 23. juulil 40 inimese elu, olid täna avaldatud ekspertiisi tulemuste kokkuvõttes süüdi konstruktsioonivead.
Hiina rongiõnnetuses olid süüdi konstruktsioonivead
Samas ei täpsustanud ekspertiisirühma juht Luo Lin, kas probleeme esines rongide konstruktsioonis või riikliku raudtee ehituses.Varasemalt on eksperdid süüdistanud raudtee liiklust reguleerivat signaalsüsteemi, mis lakkas töötamast.
Luo Lini sõnul oleks aga õnnetus olnud kindlasti ärahoitav.
Kiirrongide teedevõrgustik on Hiina kommunistliku partei üks tähtsamaid projekte. Kogu võrgustik on ehitatud viimase nelja aastaga ja selle mõõtmed on muljetavaldanud kogu maailmale.
Wenzhou rongiõnnetus on esile toonud paljude hiinlaste pahameele partei aadressil. Nad usuvad, et partei prioriseerib poliitikat ja kasumit rohkem kui rahva turvalisusest.
Reedel teatas riiklik ronge tootev ettevõte CNR, et kutsub tagasi 54 kiirrongi, mis sõidavad Pekingi ja Shanghai vahel.