Soomlaste hittmängu populaarsus kasvab meeletu kiirusega

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX.

Soome ettevõtte Rovio poolt loodud hittmängu Angry Birds populaarsus kasvab maailmas peadpööritava kiirusega, kirjutab Talouselämä.

Väljaande Fortune andmetel on Angry Birdsi maailmas kokku alla laetud 350 miljonit korda. Veel paar nädalat tagasi oli see number 300 miljonit. See tähendab, et päevas laetakse mängu alla mitmel miljonil korral.

Kokku kulutavad inimesed mängu mängimiseks iga päev ca 300 miljonit minutit. Nädala kohta teeb see 2,1 miljardit mänguminutit.

Lisaks müüb Rovio umbes miljon pehmet mänguasja ning samapalju T-särke kuus.

Nimetatud numbrite valguses võib eeldada, et Rovio müügitulu võib küündida 100 miljoni euroni, hindab Talouselämä.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles