British Airways teatas suurest kliendiandmete vargusest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
British Airways.
British Airways. Foto: Steve Parsons/PA Wire/Press Association Images

Suurbritannia lennufirma British Airways teatas neljapäeval suurest klientide isiku- ja krediitkaardiandmete vargusest.

Vargus puudutab kliente, kes broneerisid nende internetiküljel lende ajavahemikus 21. august kuni 5. september ja rohkem kui 380 000 maksmiskaarti.

"Häkkerirünnakus sattusid ohtu klientide isiklikud ja rahanduslikud andmed, kes kasutasid meie internetikülge ja mobiilirakendust. Meil on väga kahju ebameeldivuste pärast, mida see kuritegelik tegevus on põhjustanud," märgiti lennufirma avalduses.

"Kõrvaldasime rünnakus kasutatud turvanõrkused ja meie netikülg töötab taas normaalselt. Oleme informeerinud politseid ja asjassepuutuvaid võimuesindajaid," lisati teadaandes.

Tagasi üles