Põhja-Iirimaa naine tahab saada maailma esimeseks Downi sündroomiga modelliks

Kate Grant soovib saada maailma esimeseks Downi sündroomiga modelliks.

FOTO: twitter

Põhja-Iirimaa naine Kate Grant soovib saada maailma esimeseks Downi sündroomiga modelliks.

20-aastane Kate on oma oleku ja loomuliku talendiga avaldanud moemaailmas paljudele muljet. Hiljuti saavutas ta aga midagi uskumatut. Nimelt valis kosmeetikatoodete bränd Benefit ta enda reklaamnäoks.

Kate reklaamib ettevõtte uut silmalainerit ja kosmeetikafirma sotsiaalmeediasse postitatud pilt naisest pälvis ligikaudu 4000 kasutaja positiivse reaktsiooni. Ettevõtet kiideti kaasava kampaania eest.

Kosmeetikafirma reklaamnäoks olemine ei ole aga kaugeltki neiu kõrgeim eesmärk. Tema unistused on palju suuremad.

«Ma tahan olla maailma esimene Downi sündroomiga modell, minu jaoks on limiidiks taevaks,» ütles Kate ja tuletas meelde, et alati tuleb oma unistuse poole püüelda. «Ma ei peatu nüüd, ma tahan minna Londonisse, Pariisi ja Milaanosse.»

Ettevõte Benefit pöördus Kate'i poole septembris, kui nägi internetis neiu postitatud videot. Väidetavalt armus firma esindaja tema olemusse silmapilkselt ja temaga otsustati teha koostööd, sest tema energia paistis nakatav.

«Ma armusin temasse kohe. Tema imeline energia oli nii nakatav ja meid haaras tema uskumatu võime nautida elu,» ütles ettevõtte esindaja. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I am voting for Cookstown... are you? #myhighstreet #gbhscookstown

A post shared by Kate Grant (@kategrantmodel) on

Kate'i ema Deirdre ütles, et on pikalt tegelenud tütre sotsiaalmeediakonto haldamisega ja ühel päeval märkas perekond, et tundmatu kontakt saatis tüdrukule Instagramis sõnumi.

«Me hakkasime suhtlema ja lõpuks leppisime kokku kuupäeva, mil sõitsime Londonisse fotosessioonile ja video lindistamisele,» ütles Kate'i ema.

«Hotell oli imeline, fotosessioon suurepärane,» tõdes ema. «Atmosfäär oli hiilgav ja nad suutsid minu tütrest parima välja tuua. Ta oli pildistamise ajal nii lõdvestunud ja fotodega rahul.»

Ettevõtte sõnul sümboliseerib Kate kõiki väärtusi, mille eest firma seisab ja nad ei tahtnud jätta kasutamata võimalust temaga koostööd teha. 

«Meil on suur au, et Kate sai meiega liituda ja loodame, et tema kaasamine näitab, et kosmeetikatooteid võivad reklaamida absoluutselt kõik inimesed,» tõdes firma. «Ilutööstus on muutumas ja meil on hea meel, et inimesed nagu Kate juhivad seda muutust.»

Ettevõtte pressiesindaja tõdes, et neiuga loodetakse koostööd jätkata ka tulevikus.

Tagasi üles