Futurebrandi brändide edetabelis oli elukvaliteedi kategoorias võidukas Rootsi ja esiviisikusse mahtusid ka Norra, Soome ja Taani. Teise koha sai aga Šveits.
Šveits rikkus elukvaliteedi tabelis Skandinaavia ülemvõimu
Esikümne lõpetasid Kanada, Jaapan, Austraalia, Saksamaa ja Austria.
Elukvaliteedi kategooriat peetakse tutvustuses kõige laiemaks kategooriaks, kuid üldiselt näitab see riigi võimet pakkuda tööd, haridust ja mõnusat äraolemist. Kokkuvõttes rõhutati, et võib veel olla liiga vara öelda, kuidas majanduskriis riikide elukvaliteedi brändile pikas perspektiivis mõjub.
Rootsi ülemvõim oli selles kategoorias peaaegu samasugune nagu väärtuste kategoorias, kuid siin saadi esikoht kuuest alamkategoorias neljas (elatustase, ohutus, arstiabi, haridus).
Teised kaks esikohta (töö, soov seal elada) sai Šveits.
Kõige enam soovitakse lisaks Šveitsile elada Austraalias, Kanadas, Norras, Rootsis, Uus-Meremaal, USAs, Hispaanias, Itaalias, Soomes, Austrias, Taanis, Prantsusmaal, Suurbritannias ja Jaapanis.
Töövõimaluste osas juhib tabelit taas Šveits, millele järgnevad Austraalia, Rootsi, Kanada, Singapur, USA, Saksamaa, Katar, Araabia Ühendemiraadid ja Norra.
Futurebrandi kokkuvõttes rõhutati eraldi Saudi Araabia, Katari ja Araabia Ühendemiraatide esiletõusu, sest üldiselt on antud kategooria tihedalt seotud väärtuste kategooriaga. Samas said need riigid kõrge hinnangu arstiabi, hariduse ja töövõimaluste alamkategooriates.
Tõusjatena tõsteti veel esile Türgit, Brasiiliat ja Indiat.
Suurimate langejate seas on aga Liibanon, Bahrein ja Liibüa ning tabeli lõpuotsas on Kambodža, Tuneesia, Pakistan, Keenia ja Zimbabwe.