Microsoft muudab uute toodete tutvustamise strateegiat

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Erakogu.

Tehnoloogiagigant Microsoft teatas, et muudab oma uute toodete tutvustamise strateegiat, vahendab Talouselämä.

Jaanuaris viib Microsoft viimast korda läbi oma peaesitluse mainekal tarbeelektroonika messil CES, mille sponsor on ettevõte olnud 20 aastat.

Ettevõte teatas oma blogis, et kuna tehnoloogiavaldkond muutub varasemast kiiremas tempos, on vaja muuta ka oma seniseid suhtlemismeetodeid klientidega.

Edaspidi plaanibki Microsoft tutvustada ja reklaamida oma uusi tooteid uutmoodi, pannes rõhku näiteks ettevõtte-sisestele sündmustele, Facebookile, Twitterile ning oma veebikülgedele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles