Marko Mihkelsoni sõnul oli tegemist erakordse sündmusega, millesarnast pole lennunduse ajaloos varem nähtud. «Tegemist oli riikliku kaaperdamise aktiga ja sellele peavad järgnema konkreetsed tagajärjed. Rahvusvaheline Tsiviillennunduse Organisatsioon (ICAO) peab läbi viima väga põhjaliku uurimise,» toonitas ta.
Rahvasaadik lisas, et ICAO uurimistulemuste selgumiseni peaksid nii lennukompaniid kui ka Euroopa Liit andma soovituse võimalusel vältida Valgevene õhuruumi. Mihkelson leiab, et Valgevenega lennuliikluse peatamine peaks olema Euroopa Liidu ühine otsus. Näiteks täna saab Tallinnast Minskisse lennata. «Kindlasti Brüsselis nendel teemadel arutatakse,» arvas ta.
Samas leidis väliskomisjoni esimees, et tegemist on delikaatse otsusega. «Sanktsioonidest rääkides peame silmas pidama ka seda, kuidas aidata neid valgevenelasi, kes tahavad näha muutust, suhelda läänemaailmaga või riigist põgeneda. Lennuühendused on üks vähene viis, kuidas inimestel on võimalik sealt riigist ka välja pääseda,» märkis ta.