Šveitsi meedia: kas tunnelid on ikka turvalised?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Koht Sierre`i tunnelis, kus Belgia buss täiskiirusel vastu seina sõitis
Koht Sierre`i tunnelis, kus Belgia buss täiskiirusel vastu seina sõitis Foto: SCANPIX

Šveitsi väljaanded on küsinud pärast ohvriterohket bussiõnnetust, kas tunnelid on turvalised või peaks ehitamises muudatusi tegema.

Selle nädala alguses kaotas Šveitsis Valais` kantonis Sierre`is asuvas kiirtee tunnelis Belgia bussiga juhtunud õnnetuses elu 28 inimest, edastab Helsingin Sanomat.

Buss sõitis täiskiirusel vastu tunneli seina.

Väljaannetes avaldati arvamust, et tunnelite hädapeatumispaigas olev eenduv tunneliosa võib olla ohtlik.

Šveitsi maanteeameti esindaja sõnul on võimalik, et tulevikus tunnelite konstruktsiooni muudetakse.

Väljaande Le Temps arvates peaks suurtele sõidukitele tunnelites lubatud kiirus olema väiksem kui see praegu on.

Õnnetuspaigaks olnud Sierre`i tunnelis tohib sõita kuni 100 kilomeetrit tunnis.

Belgia väljaanded, teiste seas Het Laatste News kirjutasid, et kas õnnetuse võis põhjustada see, et bussijuht vahetas CDd või DVDd.

Ellu jäänud ja haiglaravil olevad lapsed teatasid, et enne õnnetust viis üks õpetaja bussijuhile DVD.

Juhtumi uurijad ei ole seda kinnitanud.

Bussiõnnetuses hukkunud transporditakse Belgia õhujõudude lennukitega tagasi kodumaale.

Belgia valitsus pakub peredele ka kannatada saanute koju toomisel abi.

Bussiõnnetuses hukkus 22 last, neli õpetajat ja kaks bussijuhti. 24 last sai raskelt kannatada, kolm last on koomas.

Sierre`i toimus eile hukkunute mälestuseks jumalateenistus.

Tagasi üles