PepsiCo keelab Ukraina sõja mainimist oma reklaamides

Copy
Karastusjoogi Pepsi pudelid riiulil.
Karastusjoogi Pepsi pudelid riiulil. Foto: Mario Anzuoni / Reuters / Scanpix

Ameerika Ühendriikide karastusjookide ja snäkkide gigandi PepsiCo reklaamstrateegia Ukrainas keelab mainida sõda või Ukraina armee toetamist, teatab kodanikuühiskonna organisatsioonide ülemaailmne koalitsioon B4Ukraine, mis jälgib rahvusvaheliste ettevõtete tegutsemist Venemaal pärast Venemaa täiemahulist sissetungi Ukrainasse.

B4Ukraine viitas ettevõtte poolt 2023. aasta sügisel, mil ettevõte otsis Ukrainasse uut reklaami- ja PR-agentuuri, kirjutatud briifile.

«Ei: mainita sõda, vaenutegevust, agressiooni, sõjaväelasi (brändi poolt), Ukraina relvajõude. Ei: toetata Ukrainat ja armeed. Ei: kasutata negatiivset konnotatsiooni, mis tekitab «ebaturvalisuse» tunnet,» seisab B4Ukraine sõnul PepsiCo piirangutes reklaamile.

Tagasi üles