RAHVUSJOOK PÕLU ALL Jalgpallipeo võõrustamise kiuste kahanes sakslaste janu õlle järele rekordmadalaks

Copy
Saksa jalgpallifännid suvise EMi ajal õlletopsidega Münchenis.
Saksa jalgpallifännid suvise EMi ajal õlletopsidega Münchenis. Foto: Michael Bihlmayer / Imago Images / Scanpix

Kuigi Saksamaa õlletootjad lootsid suve alguses peetud jalgpalli Euroopa meistrivõistlusest tugevat tõuget müügi kasvule, siis esimese poole aastaga osteti hoopis vähem kesvamärjukest kui mullu samal ajal.

Saksamaa statistikaameti andmeil müüsid riigi pruulijad tänavu esimese kuue kuuga 25,8 miljoni liitri ehk 0,6 protsendi jagu vähem õlut kui aasta tagasi, vahendas Deutsche Welle. Kokku läks poolaastaga kaubaks 4,2 miljardit liitrit humalajooki.

Ameti andmeil polnud ka mingit kasu maailmajao vuti tippturniirist, sest selle ajal juunis müüdi vähem õlut kui ühelgi aastal sama kuuga viimase rohkem kui kolme kümnendi kestel – kaubaks läks 777 miljonit liitrit, vahendas T-Online.

Tagasi üles