Ananassiromantika toidupoes: Hispaaniat on vallutanud uus kummaline kohtingutrend

Copy
Ananassid kaupluses riiulil.
Ananassid kaupluses riiulil. Foto: Fabian Sommer / DPA / Scanpix

Internetist armastuse otsimisest väsinud hispaanlased on leiutanud uue viisi, kuidas silmast silma uute inimestega kohtuda: selleks tuleb minna õhtul kella 19 ja 20 vahel mõnda supermarketiketi Mercadona kauplusesse ja pista ostukärusse tagurpidi ananass, et anda märku oma suhtehuvist.

Kohtingutrend on lisaks romantikale tekitanud üksjagu kaost, nii et politseigi on pidanud sekkuma.

Nime la hora de ligar – flirtimise tund – saanud uue trendi tõmbas käima näitleja ja koomik Vivy Lin, kes postitas TikTokki video endast veeretamas supermarketis ostukäru ja kuulutamas: «Aeg Mercadonas kellegi kohtamiseks on 19st 20ni.»

Tagasi üles