Ameerika suurim poliitiline tegevuskomitee (Political Action Committee ehk PAC on USA poliitilise rahastamise kategooria, mille alla registreeritud organisatsioonid koguvad ja kulutavad raha valimiskampaaniate toetuseks) on keset enneolematut kulutamislainet, kulutades 2024. aasta valimiste viimastel nädalatel telereklaamidele rohkem raha kui Donald Trumpi ja Kamala Harrise kampaaniad kokku.

Organisatsioon, mida tuntakse nime all Future Forward, on tõusnud demokraatliku poliitilise universumi tippu märkimisväärse kiirusega. Nad on võitnud enda poole mõned maailma rikkaimad inimesed suurejooneliste lubadustega poliitilise reklaami «Moneyball» meetodist, mida on nimetatud kõige keerukamaks, mida kunagi on ette võetud.

Nad on teatud mõttes reklaamitootmise labor, mis maskeerib end super PACina, testides 2024. aasta valimistel tuhandeid sõnumeid, sotsiaalmeedia postitusi ja reklaame, järjestades neid tõhususe järgi ja kiites heaks ainult need, mis valijatega resoneeruvad. Reklaamitootjad valmistavad iga eetrisse mineva reklaami kohta umbes 20 potentsiaalset reklaami. Future Forward on teinud ligi 4 miljonit valijate küsitlust alates Harrise kandideerimisest ning üle 10 miljoni alates jaanuarist.