Apple ja Twitter lähenevad

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Twitteri logo.
Twitteri logo. Foto: SCANPIX

Selleks, et suurendada oma kaasatust sotsiaalmeediasfääris, on Apple väidetavalt nõus Twitterisse paigutama sadu miljoneid dollareid.

Kuigi Apple on olnud väga edukas nutitelefonide ja tahvelarvutite turul, pole ettevõttel suuremat haaret sotsiaalvõrgustikes ja -meedias, vahendab New York Times.

Kuigi mõnesaja miljoni dollari investeerimine ei oleks kümneid miljardeid dollareid vaba raha omavale Apple’ile väga suur finantsrisk, on see siiski märgilise tähendusega samm ettevõtte tulevikku silmas pidades.

Viimasel ajal on lähenenud Microsoft ja Facebook, Google’il aga on olemas omaenda sotsiaalvõrgustik, seega on Apple’i huvi Twitteri vastu üsna loogiline.

Apple’i tegevjuht Tim Cook näeb ettevõtte vähest kaasatust sotsiaalmeediasfääris probleemina.
«Apple’il ei ole omaenda sotsiaalvõrgustikku. Kuid kas Apple peab olema sotsiaalne? Jah, peab, » ütles ta hiljutisel tehnoloogiakonverentsil.

Samas on ka Twitteri finantsseis piisavalt hea, et Apple’i võimalikku investeeringut ei ole ettevõttele ilmtingimata vaja. Seetõttu on läbirääkimised veninud pikale ning keskendumas rahasummade asemel peamiselt sellele, kuidas mõlemale kasulikult oma teenuseid omavahel integreerida.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles